2013. március 15., péntek

A blog 2. díja

Sziasztok!
Ismét nem új résszel állok elétek, nem szó szerint.
Megkaptam életem 2. díját is *__*
Úristen, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ennyire tetszik nektek amit írok. Valahogy, teljesen hihetetlen.
Nagyon szeretném megköszönni Laura D. - nek a díjat. :)

Szóval....kezdjük is ! :D

11 dolog magamról:

1. Úgy csapdostam, mint egy retardált fóka, mikor megláttam, hogy díjat kaptam.
2. Először féltem megírni ezt a blogot, de látom jól tettem, hogy belekezdtem.:)
3. Rossz a térdem :(
4. Értek a számítógépekhez (ilyen szakon akarok tanulni)
5. 1 napot bírok ki minden kaja nélkül
6. Félek a sötétben, de ha nem vagyok egyedül akkor nem
7. Néha túl érzékeny vagyok
8. Imádom Angliát és Amerikát egyaránt <3
9. Nyáron koszorúslány leszek *___*
10. A kedvenc bandám a One Direction, és a kedvencem Harry <3
11. IMÁDLAK TITEKET, AKIK A BLOGOT OLVASSÁK <3 *-*

11 kérdés amire válaszolnom kell:


1.Kedvenc film?
Barátság extrákkal :D

2.Bakancslista?
Találkozni a One Directionnel, kijutni Londonba és ott élni, Amerikai utazás

3.Kedvenc évszak?
nyár-tél

4.Van olyan híresség akibe "szerelmes" vagy? :D Ha igen, akkor ki az?
5 dilis szexi fiú :333 ONE DIRECTION <3

5.Életcélod?
Amerikai állampolgárság szerzése

6.Hogy hívják a legjobb barátaidat?
Kata, Dorina, Cinti, Bibi

7.Mit gondolsz azokról, akik nem tettek le az asztalra, de mégis híresek lettek? (mint az internetes celebek)
Ha olyanokra gondolsz, akik csak azért csinálnak magukból idiótát, hogy pénz kaphassanak, akkor szerintem őket csak sajnálni és megvetni kell, mert máshogyan is tudnának pénzhez jutni. Értek ezalatt normális állást.

8.Mi tud felvidítani, hogyha szomorú vagy?
Jó társaság, a barátim. :)

9.Van olyan hely, ahova el akarsz jutni? Ha igen hova?
Igen van. Legfőképpen Londonba.

10.Mi a legnagyobb tragédia ami a mai világban történhet szerinted?
Azok az emberek, akik halálos áldozatok lesznek, egy tragédia miatt, amit, ha jobban odafigyeltek volna, el lehetett volna kerülni.

11.Ismersz olyan embert, akit soha nem fogsz elfelejteni?
Igen....sajnos....

11 kérdés az én jelöltjeimnek:

1.Mostani kedvenc zenéd?
2.Anglia vagy Amerika?
3.Melyik városba szeretnél eljutni a legjobban?
4.Kedvenc sorozat?
5.Félsz a sötétben?
6.Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, min?
7.Kedvenc énekes/énekesnő?
8.One Direction vagy The Wanted?
9.Ha jellemezned kéne magad egy szóval, mi lenne az?
10.Milyen érzés van benned, mikor úgy érzed, hogy az olvasók érdeklődnek a műveid iránt?
11.Ki az az EGY ember, akivel megszöknél a világ elől örökre?

Jelöltjeim:
Bibii
Lizi
Bernadett
*Kate

Sajnálom, ennyi embert tudtam összeszedni, :) De ez van :PP
A kövi fejezet, hamarosan jön, mert úgy érzem, hogy ma van a világ legjobb napja <3 <3

1 megjegyzés: