2013. március 5., kedd

Chapter 3. ~ Nightmare

Sziasztok! Tudom, ez a rész rövidebb lett, de ígérem, 
a következő  hosszabb lesz, hisz akkorra már csatlakoznak 
hozzájuk, a hiányolt srácok. ;)  Anyway, Jó olvasást, lehet 
oldalt feliratkozni "Rendszeres olvasónak". 

-Tudtam, hogy ez lesz! Nem kellett volna elmondanom! - kiabáltam a barátommal, miközben London utcáin próbáltam nem elbotlani a magassarkúmban.
- Eleanor, hidd el, ez a te javadat szolgálná! - üvöltött, és egyre közeledett felém.
- Ne gyere közelebb! Engem aztán az életben nem viszel el dili-dokihoz, én teljesen jól érzem magamat.
- Jól érzed magadat? JÓL ÉRZED MAGADAT? Eleanor, ha jól éreznéd magadat, miért vágnád magadat, holmi kis apróságok miatt?
- Holmi kis apróság neked, ha a barátnődet alázzák? Ha ez az igazi Louis Tomlinson, akkor inkább, kösz, de nem kérek belőle!
- El! Nézz már magadra! A kötéseid mindjárt lefoszlanak, és arról ne is beszéljünk, hogy akit én megismertem lány örökre elveszett. - kiabált velem. Csoda, hogy egy paparazzo sem kapta le ezeket a címlapra illő pillanatokat. - Ez mind miattad van! - ordítottam. - Ez az egész mind a TE hibád! 
- ÚRISTEN! - riadtam fel kétségbeesettem az ágyamban. Körbenéztem, biztosítva magamat, hogy ez tényleg csak egy álom volt. Lenyugvásképp, vettem egy mély levegőt, majd kifújtam. Visszadőltem a puha párnámra, ahol egy immár ismert anyag szaga volt észlelhető. A vér. Ekkor vettem észre, hogy miközben aludtam, felszakadt a géz, és a belőle kiáramló vér fele, a párnámon díszelgett. Gyorsan lehúztam a huzatot ; még szerencse, hogy Danielle rábeszélt ; és a szennyes kosárba dobtam. Ekkor kezdett el rezegni a mobilom. Odasétáltam az éjjeliszekrényhez, és rápillantottam. Egy bejövő hívás..Ismeretlen?
- Háló? - kérdeztem félénken. Sosem szerettem ismeretlenekkel társalogni.
- Szia El, én vagyok Louis. - hallatszott barátom vidámsággal teli hangja, ami azonnal megnyugtatott, a rémes álmom után.
- Milyen számról hívsz? - kérdeztem érdeklődve, és közben helyet foglaltam az ágyon.
- Jah, új telefont kellett vennem, mert VALAKI beleejtette a wcbe! - hangsúlyozta ki a 'valaki' szót, majd még a háttérben kiabálás hangzott. - Hé! 1. Te adtad ide, 2.Tudod, hogy kétbalkezes vagyok és 3.Tudtad, hogy a mosdóba megyek. - hallatszott Zayn érvelő hangja.
- Remélem tudod, hogy már csak pár óra és találkozunk? - kérdezte Louis.
- Persze.. - válaszoltam mosolyogva, habár legbelül egészen máson jártak a gondolataim.
- Legelőször hozzád megyek! Már nagyon hiányzol. - mondta, és háttérzajnak pedig a fiúk utánozták Louist.
- Nem szükséges. Pakoljatok le nyugodtan, pihenjetek, ráérsz méglátogatni. - próbáltam lebeszélni, de már láttam előre, hogy hajthatatlan.
- De, én először hozzád akarok menni. - nyavalygott, mint egy óvodás. Ahhoz képest, hogy már 21 éves, legbelül örökre fiatal marad.
- Rendben. - sóhajtottam, majd hallottam egy ismerős hangot. - Louis, most mennem kell, szeretlek, várlak, szia! - hadartam el gyorsan az elköszönést, majd az ajtóhoz siettem. - Eleanor, már ezerszer hívtalak! - esett a nyakamba Danielle.
- Bocsi, anya, aludtam. - mondtam nevetve, de ő közel sem tűnt úgy, mint aki poénkodni akar.
- Tudod, hogy mennyira aggódtam? Mi van, ha egyszer, végleg nem veszed fel a mobilodat? - vont kérdőre.
- Akkor, talán megoldódna az összes e világhoz kötődő problémám, és az utálók végre megkaphatnák azt amit akarnak. -rántottam meg a vállamat.
- Ne mond ezt! Amúgy is...az utálóid már régen megkapták azt amire vágynak. Összetörve akarnak téged látni. Inkább látnak téged bánkódva, mint.....holtan. Még akkor is, ha ők nem tudnak erről a dologról, amit teszel. - szónokolt drága barátnőm, habár szavai engem nem annyira hatottak meg.
- Mindegy. Segítesz lecserélni a kötést?
- Persze. - sóhajtott, majd a szobámba mentünk.
Miközben Danielle "ápolónőt játszott", azon tanakodtam, hogy mit kéne mondani a fiúknak. Louisnak.
- Eleanor, tudod már, hogy mit mondasz a fiúknak?
- Nem..de már csak pár órám van, hogy kitaláljak valamit. Talán elrejthetném. - vetettem fel, az első legidiótább ötletet ami bevillant.
- Elrejteni? El, ezt komolyan gondoltad? - kérdezte Dani, és közben letekerte a gézt a másik karomról.
- Jól van! Nem jut eszembe semmi. - mentegetőztem.
- Talán, mondhatnád azt, hogy eldőlt a szekrény a konyhában, és rád esetek az üvegek..
- Na, ez nem is annyira rossz. Áááú! - sikítottam, mikor fertőtlenítővel kezdte törölgetni a karomat.
- Sajnálom, de ez ilyen. - mondta és folytatta amit elkezdett. Amíg be nem fejezte, nem szóltunk egymáshoz, de biztos vagyok benne, hogy egyre gondoltunk. Hamarosan találkozunk a szeretteinkkel.

Hope you liked it, 4 komi után jön a 4.fejezet., címe: Home Sweet Home 

4 megjegyzés:

  1. NAGYON JÓÓ LETT!!! *___*
    De ne merj mégegyszer ilyen rövid részt írni,mert esküszöm,hogy odamegyek és addig fel nem állsz a gép elől amíg nem írsz meg egy HOSSZABB részt!!
    szeretlek <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlenül jól írsz, ehhez foghatót még nem olvastam! Gyorsan a kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a sztorit!!! Gratu!!! :D :) <3

    VálaszTörlés
  4. Szeretem, ahogyan írsz:) Tetszik az élethűsége. Kicsit nem bánnám, ha írnál hosszabbat. Egy jó tanács: ha nem tudsz többet írni bővítsd ki a meglévőt. Minél többször olvasod újra annál bővebben tudod kirakni. Siess a következővel.
    U.I. a végére mindig hagyj nyitott kérdést, hogy várják a frisset:)
    Üdv, Lana :)

    VálaszTörlés