2013. április 25., csütörtök

A blog 6. díja

Sziasztok!

Sajnálom, még mindig nem új résszel jövök, de IGÉREM, ezen a héten még olvashatjátok a dupla fejezetet. Úgy terveztem, hogy 20 fejezetig lesz a blog, de ki tudja, mennyire tudom húzni a kedélyeket :33
Szóval, kaptam egy teljesen új díjat a kedvenc birkámtól (♥) Bibitől, köszönöm ^^
Meg szeretném kérni az olvasókat, hogy nézzenek be a blogjára, kérlek !!


A) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
B) Tedd ki a díj képét az oldaladra bármilyen formátumban, majd másold át a díj adójának oldaláról!
C) Válaszolj az eredeti kérdésekre (szám szerint öt darab)!
D) Küldd tovább maximum öt blogírónak (fanfictionök tulajdonosának, minden kreativitást mellőző blognak ne!)!

  1. Miért kezdtél írni?
  2. Hogy alakítod ki a szereplők karakterét?
  3. Mi a véleményed arról, hogy valaki néz, olvas, de semmi nyomot nem hagy maga után?
  4. Melyik a kedvenc fanfictionöd, amit olvasol?
  5. Mennyi időbe telik ötletelni, megalkotni egy-egy fejezetet?
  1. Már nem is nagyon emlékszem..... először csak a szórakozás kedvéért kezdtem el, mert jó bulinak gondoltam, hogy rólam, és a barátaimról írhatok történeteket, amik csak a képzeleteinkben léteznek, azután viszont kezdtem megkomolyodni, és novellákkal töltöttem az időmet, mert azok az egyetlen mentsváraim, ha rossz kedvem van.
  2. Nem teljesen értem, de ha jól fogom fel, akkor: Eleanor személyisége azért olyan amilyen, mert én így reagálnék a rajongók rossz indulatú viselkedésére, legalábbis én inkább beszélnék róla valakivel, nem mindjárt eret vágnék, de mivel ez egy ilyen sztori, azért lett ilyen. A többi szereplő személyisége, pedig azért ilyen, mer én így tudom őket elképzelni a való életben is. 
  3. Szerintem az is ér valamit, ha legalább olvassa a történetem, de nagyon jól esni, ha legalább azt a földrengető dolgot megtenné, hogy megnyomja a  Tetszik, Folytasd, gombot..... mindegy, attól még #LOVEMYREADERS
  4. Kedvenc fanfic....huhh....nagyon sok van, talán kettőt emelnék ki belőle. Akitől kaptam a díjat, Bibikém én oda-vissza vagyok a blogodtól ♥ És a másik pedig a My best behavour, Berni (remélem nem gond, ha így hívlak) a te blogodtól meg össze-vissza vagyok xd ♥ 
  5. Akár több héten keresztül is..... sok dolgom van, néha lusta vagyok, néha meg még életerőm, nemhogy ihletem nincs, egy-egy fejezet írásához.
Ennyi lenne, a kérdések adottak, és nekik küldöm tovább:
  1. Berni
És másnak nem is tudom küldeni.....o.O Szóval ennyi, hamarosan jelentkezek, én nem puxcsit osztogatok, hanem ölelést. Szóval ÖLELÉS ♥

1 megjegyzés: